کد مطلب:313945 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:343

دارالشفاء قمر بنی هاشم کرمانشاه
جناب آقای سید جواد كشمیری، از اعضای هیئت امنای هیئت قمر بنی هاشم علیه السلام در مورد هیئت محترم انصار قمر بنی هاشم علیه السلام در تاریخ 6 / 8 / 76 توضیحاتی داده اند. كه ذیلا می خوانید.

احتراما تاریخچه ی هیئت محترم انصار قمر بنی هاشم علیه السلام را معرفی می كنم آدرس خیابان سپه جنب بانك سپه مسجد مرحوم حاج شهبازخان تأسیس در سال 1325 شمسی بنیانگذار مرحوم حاج عزیزالله افكار شغل نامبرده كلاهدوز بوده در سال 1350 شمسی در مشهد مقدس به رحمت ایزدی پیوست.

عباسیه ی قمر بنی هاشم علیه السلام در سال 1370 شمسی روبروی دارایی و مخابرات كرمانشاه در خیابان سنگر دارالشفاء قمر بنی هاشم علیه السلام افتتاح شده است.

خداوند متعال به مردم خیرخواه و نجیب كرمانشاه و همه ی بانیان اجر دنیا و آخرت عنایت بفرماید ان شاءالله تعالی. مجالسی كه همیشه برگزار می شود و عبارتند از شبهای عزاداری و سینه زنی ائمه ی اطهار علیهم السلام انجام گرفته و موعظه و مسائل شرعی گفته می شود و در طول محرم و صفر، روضه خوانی و مداحی اهل بیت علیهم السلام برپا است و روزهای جمعه صبح دعای ندبه و زیارت عاشورا و ایام جشنها و اعیاد مذهبی برقرار می باشد و در طول هفته هر روز مجلس ختم برای اشخاص منعقد است اعضای هیئت امنا به سهم خود زحمات زیادی كشیده اند. اجر همگی و نیز اشخاصی كه به دارالشفاء قمر بنی هاشم علیه السلام كمك كرده و می كنند با خداوند متعال است والسلام.

از طرف هیئت قمر بنی هاشم علیه السلام سید جواد كشمیری



[ صفحه 288]